יום שישי, 30 בינואר 2009

רופאים הופכים להיות צרכנים "חשובים" ברשת החברתית

לפני יומיים פורסם מאמר מעניין ב- ClickZ ( מגזין בנושאי שיווק אינטרנטי) אודות פועלם של רופאים ברשת החברתית תוך מתן דגש על נוכחותם בקהילות מקצועיות וכן השימוש בכלים מתקדמים כגון וידאו.
המאמר מצביע כי כ60% מהרופאים בארה"ב משתתפים או מביעים עניין להשתתף בפעילות ברשתות חברתיות מקצועיות לרופאים כדוגמת Sermo.com .
חתך הרופאים הפעילים או המתעתדים להשתתף בפעילות שכזו :
1. יותר נשים מגברים
2. רופאים ראשוניים
3. רופאים "צעירים"
נתון מעניין נוסף הדגים כי כ-83% מהרופאים מתעניינים וצורכים וידאו ברשת, לעומת כ-34% מכלל אוכלוסית המבוגרים.
אכן אלו נתונים מרשימים, המדגימים את תהליך ההטמעה של רפואה 2.0 ( Health 2.0 ) בקרב אנשי המקצוע.

יום שלישי, 20 בינואר 2009

בתי חולים פועלים בסביבה האינטרנטית החדשה

הסביבה האינטרנטית החדשה עושה גלים ומשפיעה אט אט על עוד ועוד מערכות וארגונים רפואיים.

מבלי שחלקנו מודעים להגדרה המדויקת, אנו פועלים כבר בסביבת ה- רפואה 2.0 ( Medicine 2.0 )

דוגמא נוספת לכך ניתן למצוא בלינק המצורף לרשימה זו בו ניתן למצוא הפניות לפעילות של 150 בתי חולים בסביבה החברתית החדשה ברשת .

בלינק המצוין ניתן למצוא פעילות של בתי חולים בפלטפורמות כגון יוטיוב, פייסבוק וטוויטר ( פלטפורמת המיקרובלוגינג) = Youtube , Facebook, Twitter .

נקווה שכבר בעתיד הלא רחוק נראה אף אחיזה ישראלית באתרים אלו בכל הקשור לסקטור הרפואי.