יום שישי, 30 בינואר 2009

רופאים הופכים להיות צרכנים "חשובים" ברשת החברתית

לפני יומיים פורסם מאמר מעניין ב- ClickZ ( מגזין בנושאי שיווק אינטרנטי) אודות פועלם של רופאים ברשת החברתית תוך מתן דגש על נוכחותם בקהילות מקצועיות וכן השימוש בכלים מתקדמים כגון וידאו.
המאמר מצביע כי כ60% מהרופאים בארה"ב משתתפים או מביעים עניין להשתתף בפעילות ברשתות חברתיות מקצועיות לרופאים כדוגמת Sermo.com .
חתך הרופאים הפעילים או המתעתדים להשתתף בפעילות שכזו :
1. יותר נשים מגברים
2. רופאים ראשוניים
3. רופאים "צעירים"
נתון מעניין נוסף הדגים כי כ-83% מהרופאים מתעניינים וצורכים וידאו ברשת, לעומת כ-34% מכלל אוכלוסית המבוגרים.
אכן אלו נתונים מרשימים, המדגימים את תהליך ההטמעה של רפואה 2.0 ( Health 2.0 ) בקרב אנשי המקצוע.

אין תגובות: